Candidatura d'Unitat Popular

Alternativa Martinenca CUP (AMCUP) Sant Martí Sarroca

Notícies de Alternativa Martinenca CUP (AM-CUP)

Dijous 26 de gener a les 20H, sessió plenària ordinària a l'Ajuntament de Sant Martí Sarroca. Dos dels punts que destaquem són: l'aprovació de l'adhesió de l'ajuntament de Sant Martí Sarroca a la "Xarxa de Memòria i de Prevenció del Feixisme. Mai Més". També l'aprovació del conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal de l'Alt Penedès i l'Ajuntament de Sant Martí Sarroca per a la prestació de suport en matèria de joventut.

Aprovació inicial del pressupost de la Corporació per a l’exercici 2017. Consulta tota la documentació aqui

Aquest dijous 29 de setembre, és celebrar el ple ordinari a l'ajuntament de St.

Aquest dijous 25 d'agost a les 20H, ple extraordinari a l'ajuntament de Sant Martí Sarroca.

Alternativa Martinenca CUP Sant Martí Sarroca

LA CUP DE ST. MARTÍ SARROCA ES TROBA AMB EL SAT (SINDICATO ANDALUZ DE LOS TRABAJADORES) A MADRID I AL PARLAMENT DE CATALUNYA. SOLIDARITAT ENTRE POBLES I LLUITA DE CLASSES. La lluita i solidaritat  entre pobles sempre enforteix el lligam d’unió per assolir l’objectiu comú: la lluita de classes.

L’AUDIENCIA NACIONAL, MITJANÇANT ELS MOSSOS D’ESQUADRA, REQUEREIX A L’AJUNTAMENT DE SANT MARTÍ SARROCA TOTA LA INFORMACIÓ RELACIONADA AMB LA MOCIÓ DE SUPORT, APROVADA EN PLENARI, A LA DECLARACIÓ DE RUPTURA APROVADA AL PARLAMENT DE CATALUNYA EL PASSAT 9/XI

cupsantmartisarroca

CONVOCATORIA DEL PLE ORDINARI 31.3.2016

Per ordre de la resolució de l’Alcaldia número 06/2016, de 23 de febrer de 2016, em plau convocar-lo a la sessió que celebrarà el Ple:

Lloc: Sala d’actes

Dia: 31 de març de 2016.

Hora: 20:00 hores.

Caràcter: ordinari.

ORDRE DEL DIA:

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior celebrada pel ple en data 12-02-2016.

2.- Donar compte de les resolucions dictades per l’alcaldia (Exp. 53/2016-S).

Pàgines