Les martinenques i martinencs tenim un govern municipal de censura i propaganda.

Alternativa Martinenca CUP - Sant Martí Sarroca 2019

Aviat entrarem en temps electoral. El govern de la vergonya, però,  ja fa dies que s’ha instal·lat en l’electoralisme i així ho ha tornat a demostrar en el darrer Ple Municipal. Un Ple que no tenia més interès que fer una declaració d’intencions per part del Pdcat respecte la construcció d’un centre de dia, aprovant la contractació d’un projecte, i com no, la reivindicació de la construcció de la biblioteca per part del PSC, com si fos un projecte únicament seu. Doncs no senyors, no enganyareu al municipi amb les vostres escenificacions electoralistes. Ni el projecte de la biblioteca ha estat impulsat només pel PSC ni el projecte del centre de dia és un impuls del Pdcat, ambdós projectes són del govern d’esquerres que va iniciar aquesta legislatura. Potser no recorden que va ser la CUP qui va negociar amb la Diputació a les meses de concertació el projecte de la biblioteca i qui va aconseguir la subvenció. I tampoc que va ser la CUP qui en reiterades vegades va proposar al Pdcat engegar el projecte del centre de dia i el Pdcat es va negar, com feia amb tots els altres projectes de la legislatura.

Per la CUP allò més preocupant és l’intent de censura i manipulació del que succeeix en els Plens. Tornem a viure un altre episodi de censura de la informació per part de la regidoria de comunicació, però per sort, existeixen documents gràfics que deixen en evidència la intencionalitat barruera del Sr. Tort. En el darrer Ple la CUP i ERC van fer entrega a l’ Alcalde de dues pancartes de recolzament als presos polítics perquè les pengessin al balcó de l’Ajuntament.

Ara, l’ Alcalde va acceptar les pancartes. On són? Per què no s’ ha fet ressò a la notícia del Ple d’aquest obsequi? Això no és nou, tot el municipi sap que aquesta regidoria de comunicació ja es va negar a informar als mitjans de tot el que va passar el cap de setmana de l’1 d’octubre al municipi, silenciant i amagant la voluntat de la gran majoria del poble que es va mobilitzar per votar i defensar els punts de votació. Però ja sabem que no podem demanar responsabilitat i altura de mires en aquells partits que només busquen la cadira encara que suposi perdre la dignitat. Ara bé, no deixarem que enganyin i insultin a la intel·ligència de les martinenques.

La CUP va sortir del govern de la mateixa manera que va entrar. No ha canviat res en les nostres vides. Tothom pot dir el mateix? Per nosaltres governar comportava el compromís d’ obrir l’ajuntament a la ciutadania, de ser més transparents, de no enrocar encara més els conflictes existents al municipi, de renovació d’espais lliures i d’oci familiar, de posar en pràctica polítiques més respectuoses amb el medi ambient, de millorar els serveis públics, d’ innovar en l’oferta cultural. I què ens trobem desprès de nou mesos de govern de la vergonya? Res, res de nou. No tenen cap projecte pel municipi. La seva actuació és continuista del que ja estava previst per l’anterior govern. Potser és perquè  hem de buscar la justificació del pacte de la vergonya que ens ha donat aquest govern actual fora de l` interès estrictament polític.

Des la CUP seguirem endavant, votarem a favor tot allò que era bo  abans i ara  pel municipi i seguirem treballant perquè les martinenques sàpiguen allò que realment passa de portes en dins a la casa del poble.

Potser no recorden que va ser la CUP qui va negociar amb la Diputació a les meses de concertació el projecte de la biblioteca i qui va aconseguir la subvenció. I tampoc que va ser la CUP qui en reiterades vegades va proposar al Pdcat engegar el projecte del centre de dia i el Pdcat es va negar, com feia amb tots els altres projectes de la legislatura.