RAMON CARBÓ (UDC) EXPULSA ENTRE CRITS I INSULTS A LA REGIDORA I CONSELLERA COMARCAL DE LA CUP DEL PLE ORDINARI.

Aquest dijous 18 de desembre de 2014, l’ Alcalde Ramon Carbó, entre insults i males paraules ha expulsat a la regidora de la CUP del darrer Ple Ordinari de l’ any. Els crits s’ escoltaven fora de la Sala de Plens. El moment de més tensió ha tingut lloc mentre es debatia la modificació de les ordenances fiscals proposades per la CUP. “Són un insult a la intel·ligència”, repetia l’ Alcalde. L’ expulsió ha tingut lloc quan la regidora ha volgut fer ús del torn de rèplica que l’ Alcalde li negava a crits, a l’ igual que a l’ altra regidora de la CUP, que també ha marxat del Ple davant l’ actitud barroera de l’ Alclade. Però el Ple ha estat molt tens des un inici. El fet que la CUP interposés un recurs de reposició contra la convocatòria de la sessió plenària (inicialment prevista i acordada per tots els partits amb representació al Consistori a les 18h i posteriorment, modificada a les 19h de manera unilateral per l’ equip de govern) ha fet que l’ Alcalde assistís a la sessió acusant a la regidora, també Consellera del Consell Comarcal, de tenir més interès en els afers comarcals que no pas en els municipals, ja que el fonament del recurs interposat era precisament, la impossibilitat d’ assistir  la Consellera al Ple Comarcal com a conseqüència del canvi d’ hora del Ple municipal.

Però abans d’ entrar a la Sala de Plens, l’ Alcalde ja havia acusat a la CUP davant de tots els treballadors del Consistori de ser els culpables de l’ avançament del berenar de Nadal, que estava previst a les 20h.

La CUP lamenta  l’ actitud despòtica i la mala educació de l’ Alcalde que ha impossibilitat que els afers municipals fossin debatuts amb el respecte que tots els martinencs/ques  es mereixen i sempre amb l’ interès general com a objectiu.